Hayata Daha Net Bakacağım

 


Merhaba,

GÖZLÜK TAKACAĞIM!!!

Birkaç haftadır başım dönüyor. Gittikçe artarak hayatımı zorlaştırmaya başladı. Annem beni göz doktoruna götürdü. Aslında üç sene önce götürdüğünde 0.50 bozukluk vardı ama takmam gerekmiyordu. Şimdi sol gözümde hipermetrop, sağ gözümde ise hipermetrop ve astigmat var.  Numaram 0.25 ama astigmat baş dönmesi yapabilirmiş ve gözlük takarsam rahatlama ihtimalim varmış.

Doktor yine de başka şeylere de bakılmasını istedi. O yüzden Perşembe günü çocuk doktoruma gittim. Bir şey göremediğini ama her ihtimale karşı kan aldırmamı ve MR çektirmemi isedi. Bütün sonuçlar temiz çıktı. Hatta kan tahlillerim bayağı iyi.

Stresli yapım beni her açıdan olumsuz etkiliyor. Annem, babam, ben, tavşanım ve köpeğim şöyle düşünüyoruz: bir süredir inişli çıkışlı ve pürüzlü olaylar yaşadığım için artık vücudum bunu kaldıramayacak kadar yoruldu. Başımın dönmesi bana sakin olmayı öğretecek bir hayat dersi olabilir.

Ailemle ben hayatta başımıza gelen her şeyin bir sebebi olduğunu, bunu sorgulamadığımız sürece daha kötü olaylar yaşandığını düşünüyoruz. Yani başımın dönmesi üzerine stresle ben yolları ayırdık.

Şimdi sizlerden şunu yapmanızı rica ediyorum. Arkanıza yaslanın, derin bir nefes alın ve uzun bir süre önce başınıza gelen kötü bir olayı düşünün. Uzun bir süre önce dememin sebebi bazı şeyleri anlayabilmemiz için biraz zamana ihtiyacımız olabiliyor. Eğer aklınıza öyle bir olay geldiyse şimdi de o olaydan sonra başınıza gelen, dolaylı yoldan bile olsa kötü anınızla bir noktada birleşen güzel bir anınızı düşünün. Ya da kötü olaydan kısa bir süre sonra yaşadığınız önemli bir farkındalığı düşünün.

Bunu yaptıktan sonra deneyimlerinizi yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim.

 

Sevgilerimle

 

ADA

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç

F.R.I.E.N.D.S Dizisi