Yaz Planım

 




Merhaba,

Çok uzun süredir bir şey yazamadım. Kaygılar, sevinçler, üzüntüler, sınavlar, başarılar, arkadaşlık problemleri, okulun kapanması derken vakit bulamadım. Bu yazımda tatilde yapmak istediğim ve yapmam gereken şeyleri içeren bir liste hazırlayacağım. Eğer sizler de yazın yapacağınız aktiviteleri benimle yorumlar bölümünde paylaşırsanız çok sevinirim.

1. Denizde yüzmek

2. Basketbol kursuna gitmek

3. İki yıldan fazla süredir görüşmediğim arkadaşımla görüşmek

4. Lgs yılı için ders çalışmaya başlamak☹☹

5. Yemek yapmak

6. Duman konserine gitmek

7. Mor ve Ötesi konserine gitmek

8. Arkadaşımla İğneada’ya gitmek

9. Bol bol dondurma yemek

10. Yeni şarkılar öğrenip onları söylemek

 

* Benim için yüzmek yaz mevisiminin olmazsa olmaz aktivitesidir. Denizde yüzmeyi havuzda yüzmekten daha çok severim.

* Okulun son günlerinde arkadaşlarımla basketbol oynadım. Çok hoşuma gittiği için bu yaz basketbol kursuna başlamayı düşünüyorum.

* Küçüklüğümden beri çok iyi anlaştığım bir arkadaşım var. İstanbul’da yaşıyor. İki yıldan fazla bir süredir görüşemedik. İnşallah bu yaz görüşebiliriz. İkimiz de çok istiyoruz.

* Artık sekizinci sınıfa geçiyorum. Yavaş yavaş sınav hazırlığına başlamam gerekiyor. Temmuz ayından itibaren ders çalışmaya başlayacağım.

* Bazen yemek yapmak çok hoşuma gidiyor. Bu yaz yeni yemekler yapmayı öğrenmek istiyorum.

* Duman en sevdiğim müzik gruplarından biri. Bugün öğrendim, bu yaz Çeşme Açık Hava Tiyatrosu'nda konserleri varmış. Gitmeyi çok istiyorum.

* Mor ve Ötesi de tıpkı Duman gibi çok sevdiğim müzik gruplarından biri. Onların da konseri aynı yerde olacakmış.

* Yine çok sevdiğim başka bir arkadaşımla birlikte yazın sonuna doğru İğneada’ya gitmek istiyoruz. Daha önce “ İğneada’ya Yolculuk” adında bir yazı yazmıştım. O zaman ailemle kaldığım yere gitmek istiyoruz.

* Dondurmasız yaz benim için yaz değildir. Dondurmaya bayılırım. O yüzden bol bol dondurma yemek istiyorum.

* Daha önceki yazılarımdan hatırlayabilirsiniz belki ama ben yine de bir kez daha söyleyeyim. Şarkı söylemeyi çok severim. Yeni şarkılar öğrenip onları söylersem hem sesim hem de müzik bilgim gelişir.


Sevgilerimle 


ADA

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

F.R.I.E.N.D.S Dizisi

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç