F.R.I.E.N.D.S Dizisi

 


Merhaba,

Son zamanlarda Netflix’te izlediğim bir dizi var. Adı Friends. Neredeyse her gün ve maalesef bir oturuşta gerekenden daha fazla izliyorum. Çok izlememin sebebi bu dizide hoşuma giden bir sürü şey olması. İlgi alanları, hayat tarzları farklı ama her koşulda birbirini destekleyen altı arkadaşın yaşadığı komik şeyleri izlemek hoşuma gidiyor.

1994 - 2004 yılları arasında çekilen bu dizi David Crane ve Marta Kauffman tarafından Amerika’da  yaratılmış. Yazdığım tarihler arasında NBC’de yayınlanan Friends on sezondan oluşuyor. Birkaç ay önce annem koltuğa oturmuş bu diziyi izliyordu. Meğer yirmili yaşlarında çok sevdiği bir diziymiş. Ben de oturup bakayım dedim. Oturdum, bir daha da başından kalkamadım.

Arkadaşlardan üçü kız, diğer üçü erkek. Kızların adları Monica, Rachel ve Phoebe. Dizinin ilk bölümlerinde hepsi yirmili yaşlarında, benim şu an izlediğim bölümlerde otuzlu yaşlarındalar. New York’da yaşıyorlar. Erkeklerin adları ise Joey, Chandler ve Ross.

Monica bir şef ve her konuda aşırı titiz. Ross bir paleontolog ve sempatik biri. Joey bir oyuncu, hayatı hiç ciddiye almayan rahat bir tip ve biraz saf. Phoebe bir masöz. Çok genç yaşta babası onu terk etmiş ve annesi intihar etmiş. Uzun bir süre sokakta yaşadıktan sonra kendine bir hayat kurmuş ve spiritüel inançları olan birisi. Rachel çok genç yaşta düğününden kaçan ve bu olaydan sonra hayatın hem acı hem de tatlı gerçeklerini arkadaşlarıyla birlikte öğrenen biri . Chandler’ın mesleğini arkadaşları da dahil hiç kimse bilmiyor, çok sarkastik ve komik bir insan.

Bu diziyi çok seviyorum çünkü böyle birbirinden kopmayan arkadaş gruplarını hep çok beğenmişimdir. Umarım gelecekte benim de böyle bir arkadaş grubum olur.

 

Sevgilerimle

 

ADA

 

 

 

Yorumlar

  1. Evet gerçekten çok güzel bir dizi. Sana Full House ı öneriyorum maalesef Netflixte yok ama internette altyazılı ve dublaj halini bulabilirsin. Bir de Fuller House var Full House 'ın büyümüş hali. Fuller House ı Netflixte bulabilirsin gerçekten çok güzel ve tam bir aile dizisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok teşekkür ederim, ikisini de kesinlikle izleyeceğim. Ben de sana Modern Family diye bir dizi öneriyorum. O da çok güzel bir aile dizisi ve Netflix'de var.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç