İğneada'ya Yolculuk

Merhaba,

Bir süredir yazmamamın sebebi tatilde olmamdı. Yazacak vakti ancak şimdi bulabildim. Tatil için İğneada’da Longoz Ormanları’na gittim. Yolculuğumuz şöyle başladı;

Sabah saat yedide yola çıktık. Erken uyanmayı hiç sevmeyen bir kişilik olarak tabii ki çok huysuzlandım. Tavrım üzerine annem yanıma bir yastık alıp yolda uyumamı önerdi. Bu öneri çok hoşuma gitti o yüzden tamam dedim. Gezide yalnız olmayacaktık. Çünkü anne ve babamın arkadaşları bizimle geldi. Onları ben de severim çünkü çok kafa dengi insanlar ve sohbetleri güzel.

İlk önce Akçay’a gittik. Deniz kenarında bir kafede çay içtik. Sonraki durağımız Edremit’te doğal keçi peyniri üreten bir çiftlikti. Ben peynir yemeyi hiç sevmem ve kokusuna dayanamam. O yüzden orada oturduğumuz süreyi zaman kaybı olarak aklıma kazıdım.

Gitmeden kısa süre önce oranın sahibinin eşi çok tatlı bir yavru köpek ile gelmez mi! O tatlı bakışlar insanın yüreğini ısıtıyor. Sanırım o anda kendisine karşı duygularımı hissetti ve beni çok sevdi. Sürekli oyun oynamak istediği için beni ısırmaya çalışıyordu. Adını Maya koymuşlar ama ben Isırgan ismini ona daha çok yakıştırdığımı belirttim. Bunun üzerine köpeğin adı Isırgan Maya oldu. Kapıya doğru ilerlerken Isırgan Maya sanki benimle gelmek istiyormuş gibi arabaya kadar beni takip etti.

Daha sonra Çanakkale’de bir balık restoranında yemek molası verdik. Yemekten sonra sokak arasında bir tatlıcıya gittik ve peynir tatlısı aldık. Sizin de artık bildiğiniz gibi ben peynir sevmem. O yüzden bir çakallık yapıp ekler aldım.

Tatlıcıdan sonra feribota bindik ve tatlılarımızı orada yedik. Sonradan pişmanlık yaşmamak için peynir tatlısının tadına baktım. Laf aramızda, o kadar da kötü değildi (:  Feribottan indiğimizde Eceabat’taydık. Oradan denize paralel bir şekilde Trakya’ya tırmandık. Yolların kenarında bir sürü ayçiçeği tarlası vardı.

Molalarla beraber on altı saatlik araba yolculuğunun ardından yorgun argın, gecenin karanlığında saat on birde Longosphere adlı glamping tesisine vardık. Aşırı yorgun olmamıza rağmen barda büyükler kokteyllerini içti ben de alkolsüz bir kokteyl içtim, biraz oturduk sonra da uyumak için odalarımıza kapandık. Sabah uyandıktan sonra olanları ve tatilin geri kalanını sonraki yazımda anlatacağım. O zamana kadar görüşmek üzere...