Şu Günlerde Dinlediğim Şarkılar

 


Merhaba,

Ben müzik dinlemeyi çok severim. Bir günümün neredeyse tamamını müzik dinleyerek geçiririm. Dinlediğim şarkılar eski ve yeni neslin karışımı. Sürekli dinlediğim ve hoşuma giden şarkılar değişiyor. Şu günlerde dinlemekten hoşlandığım şarkıların bazılarını sizlerle paylaşmak isterim:

1. I’m Fine (Ashlyn)

2.  With or Without You (U2)

3. Lemon Tree (Fools Garden)

4. Torn (Natalie Imbruglia)

5. Shallow (Lady Gaga – Bradley Cooper)

6. Count on Me (Bruno Mars)

7. Counting Stars (OneRepublic)

8. Sunrise (Norah Jones)

9. Here Comes The Sun (Beatles)

10. One of Us – Short Version (Joan Osborne)

11. Happy (Pharrell Williams)

12. Just Give Me A Reason (P!nk, Nate Ruess)

13. Girl On Fire (Alicia Keys)

14. Moral of The Story ( Ashlyn)

15. Perfect (Ed Sheeran)

Bu şarkıları karma bir şekilde sıraladım. Yani en çok sevdiğimden an az sevdiğime doğru bir sıralama yapmadım. Yapacak olsaydım zaten karar veremezdim.

 

Sevgilerimle

 

ADA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç

F.R.I.E.N.D.S Dizisi