Kafamdaki Çorbayı Sanata Dönüştürüyorum

 


Merhaba,


Resim çizmeye hiçbir zaman sıcak bakmadım. Yeteneğim olmadığına öyle şiddetle inandım ki, ömür boyu resim çizmeye yanaşmadım bile. Ama dün, bir adım atıp denedim ve açıkçası hiç de fena bir uğraş olmadığına karar verdim.


Çizerken resme odaklandım ve uzun süre boyunca sabırla çizdim. Sonunda ortaya çıkan şey elbette bir Van Gogh tablosu değildi ama benim üzerinde uğraşıp emek verdiğim bir şeydi. Bu his bana kesinlikle iyi geldi. Çizerken kafamdaki düşünceleri sadece oraya aktardım.


Yalnızca resim çizmek değil, sanatın bütün dalları insanın içindeki olumsuz duyguları boşaltmasına katkıda bulunuyor. Sanatın iyileştirici bir etkisi olduğunu düşünen çok sayıda insan var. Sanırım dünden itibaren ben de bu fikre karşı daha olumlu bakmaya başladım.


Ben akla gelebilecek her şeyi ölçüp biçen ve daha sonra o düşünceleri denetleyen bir insanım. Bunu sürekli yaparım. Bu yüzden aklım her zaman çorba gibidir. Ailem sürekli bana sanatla uğraşmamı söylüyor. Galiba resim çizmeye ve yazı yazmaya devam edersem sanatın iyileştirici etkisi bütün benliğimi kaplayıp düşüncelerimi hafifletecek.

 

Sevgilerimle

 

ADA

 

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç

F.R.I.E.N.D.S Dizisi