Eskiden yer bulmak zordu, şimdi insan bulmak

 









Merhaba,

Çeşme’ye gittim ve bütün hafta sonu boyunca orada kaldım. Denize girdim, spor ve ödev yaptım. Bu hafta sonu benim açımdan çok verimli geçti. Çünkü evdeyken hep aynı şeyleri yapıyorum ve her günüm birbirinin aynısı oluyor.

Açıkçası denize girmek sokağa çıkma yasağı varken çok büyük bir serüven haline dönüşüyor. Yüzerken siren sesi bile duyduk ve apar topar denizden çıktık. Ama işin en alışılmadık kısmı plajda neredeyse hiç kimse yoktu. Normal şartlarda yer bulmak zordu, şimdi insan bulmak zor.

Bütün bu insansızlık ve anormalliğe karşın iyi vakit geçirdim. Evden uzak olmak bana biraz iyi geldi. Denize girmeyi küçüklüğümden beri seven birisi olarak yüzmeyi hep rahatlatıcı ve eğlenceli bulmuşumdur. Normalde her hafta spor yaparım ama güneşin altında ve yumuşacık çimenlerin üzerinde yapmak bambaşka bir histi.

Tatilin sonlanması biraz üzücüydü ama bütün güzel şeylerin bir sonu vardır derler ya, bu da aynen öyle bir durum. Tekrar derslere odaklanma zamanı geldi ama işin iyi tarafı, yaşadığımz her gün nasıl geçerse geçsin hayatımzın önemli bir parçası.

Umarım sizlerin de hafta sonu güzel ve verimli geçmiştir...

Sevgilerimle

 

ADA

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç

F.R.I.E.N.D.S Dizisi