Ara Tatil -1




Merhaba,

Ara tatilleri severim. Okulda yaşananlardan ve sıkıcı, her zaman olan şeylerden beni uzaklaştırırlar. Bu tatide uzun zamandır istediğim bir yere gittim. KAPADOKYAAAA!!! O kadar çok beğendim ki hiç dönmek istemedim. Ailem, köpeğim ve annemlerin bir arkadaşıyla beraber gittik. Tavşanımı bir tanıdığımıza emanet ettik. Çünkü götürseydik bir şey anlamazdı.

 

Kapadokya’ya arabayla gittik. Çünkü uçak biletleri çok pahalı. Bu açıdan bakınca arabayla gitmek çok daha mantıklı bir seçenekti. Uçakla gitmeyi daha mı çok isterdim? Kesinlikle! Çünkü arabada sadece müzik dinliyorum, uyuyorum, kitap okuyorum ya da boynum ağrıyarak ve midem bulanarak yolun bitmesini bekliyorum. Uçak çok daha güzel. Yemek getiriyorlar, boynum ağrımıyor ve arabada yaptığım şeylerin hepsini daha rahat bir şekilde yapabilirim. Keşke uçakla gidebilseydik...


Kapadokya’yla İzmir arası mesafe biraz fazla olduğu için Konya’da bir gece kaldık. Bu kadar kısa süre kalmamız çok güzel bir yer gezmemize engel olmadı. Konya Tropikal Kelebek Bahçesi. Harika bir yer. İçeride kelebekler, papağanlar, böcek ve kelebek kozası sergileri var.

 

Kelebekler canlıydı ve etrafımızda uçuşuyordu. Ama böcekler camekân içinde sergileniyordu. Hepsi gerçekti fakat kurutulmuşlar. Çeşitli  böcek türleri için özel olarak ayrılmış bölümler vardı. Orada böcekleri, onlardan esinlenerek yapılmış eşyaları ve bilgilendirici kartlar gördüm. Bir de çıkışta gidilebilecek güzel bir hediyelik eşya dükkanı var. Orada geçirdiğiniz hoş zamanı unutmamak adına küçük bir hediye almanızı tavsiye ederim. Ben kendime bir anahtarlık ve bileklik aldım. İki arkadaşıma da oradan hediye aldım ama ne aldığımı buraya yazarsam sürprizi kendi ellerimle mahvetmiş olurum.

 

Şu anda gezinin tamamını nasıl sığdıramadığıma gerçekten şaşırıyorum. Daha asıl anlatmak istediğim güzel Kapadoya’ya geçemeden beş paragraf yazdım. Sanırım detaycı biri olduğum için böyle oldu. Bir sonraki yazımda Kapadokya'yı anlatacağım. Siz de ara tatilde neler yaptığınızı yorumlar bölümünde benimle paylaşırsanız çok sevinirim. 

 

Sevgilerimle

 

ADA

 

 

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

F.R.I.E.N.D.S Dizisi

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç