İki Yıl Okul Tatili :-)

 


Merhaba,

Biliyorsunuz ki üç gün sonra okullar açılacak. Sadece iki gün gidecek olmamıza rağmen bu bir mucize. İki yıla yakın süredir yüz yüze eğitimin ancak hayalini kurabiliyorduk. O yüzden okulların açılacak olması bana mucizevi bir olay gibi geliyor.

Bana salgından önce birisi bu kadar uzun süre boyunca okula gidemeyeceğimizi söyleseydi, o arkadaşın tımarhanelik olduğunu düşünürdüm. Fakat hayat sürprizlerle dolu, ne olacağını asla bilemeyiz.

Okulların açılacağını duyduğumdan beri havalarda uçuyorum. Gittiğimiz zamanlarda okulu sıkıcı buluyordum ama artık çok seviyorum. Arkadaşlarımı, öğretmenlerimi ve okul ortamını çok özledim. Eskiden dersleri sevmezdim ama artık çoğunu seviyorum. 

Okula gidecek olmanın tek kötü yanı, çok erken kalkmak zorunda olmak. Aslında evimden okula yürüyerek bile gidecek mesafedeyim ama sabahın köründe uyansam bile okula geç kalabilme yeteneğine sahibim. Bundan dolayı erken kalkmam lazım ve çoğu insan gibi ben de erken kalkmaktan nefret ediyorum. Aslında annem ve babam sayesinde erken kalkabiliyorum fakat yine de hoşuma gitmiyor.

Okulda bütün gün boyunca maske takacağız. Bu dünyanın en bunaltıcı şeyi. Gün boyu yüzümüz terleyecek. Maske takmanın yanında başka kurallar da var tabii ama onları gerçekleştirmenin maske kuralı kadar usandırıcı olacağını düşünmüyorum.

Gerçi çok büyük bir sorun var, bu kurallara uyan çok fazla kişi olacağını sanmıyorum. Çünkü bazıları olayın ciddiyetinin hala farkında değil. Ben çok dikkat ediyorum ama bir gün olacaksak illa gelip bizi bulur. Olmayacaksak da olmayız. O yüzden ben koronadan korkmuyorum fakat mümkün olduğunca korunuyorum. Demek istediğim, korkmasak bile kendimizi, yakın çevremizdeki insanları maske takarak ve diğer önlemleri alarak korumalıyız.

Umarım okula gidecek herkes benim gibi mutlu ve heyecanlıdır...

 

Sevgilerimle

 

ADA

 

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç

F.R.I.E.N.D.S Dizisi