Blog Yazmak Nereden Esti?


 

Merhaba,

 

Yeni şeyler denemeyi bazen severim. Çünkü yapmaya korktuğum şeyleri deneyince aslında çok kolay, hatta bazen gerçekten eğlenceli olduğunu gözlemliyorum. Örneğin yakın bir zamanda bisikletle yüksek kaldırımdan inmeyi denedim. Bunun öncesinde yüksek kaldırımdan bisikletle inmekten çok korkuyordum. İşte bir gün bu korkumu yenmeye karar verip  hiç tereddüt etmeden indim ve  korkumu bu şekilde yendim. Bir şeyden korkup da onu denedikten sonra yaşadığım başarma hissini çok seviyorum. Bu his beni bir seviye ileri taşıyor ve bundan çok keyif alıyorum.

 

Yazmaya karşı her zaman mesafeliydim, çünkü yazmanın benim ilgi alanıma girebileceğini düşünmemiştim. Ama bu yazıyı yazarken şunu fark ettim: yazarken tamamen ne hissettiğimi yazıyorum ve duygularımı, düşüncelerimi daha iyi anlıyorum. İçimdeki birçok şeyi somutlaştırıyor.

 

Yapmaktan çok hoşlandığım bazı şeyler var. Örneğin bisiklete binmek, şarkı söylemek ve plank yapmak. Çünkü bisiklete bindiğimde mutsuzluğumu ve öfkemi bisikletin hızına kapılarak unutuyorum. Şarkı söylerken kimse beni duymuyormuşçasına şarkı sözlerini haykırıyoum ve bu benim yaşam enerjimi artırıyor. Plank yaparken ise aslında ne kadar güçlü olduğumu ve istediğim her şeyi çalışınca yapabileceğimi hissediyorum.

 

Bütün bu yazdıklarımdan sonra eklemek istediğim son bir şey daha var. Yapmaktan hoşlandığım şeylerin yanına yazmayı eklemenin yolu olarak blog yazmayı seçtim. Yani yazmaya bir yerden başlayacaksam, bu şekilde başlamayı uygun gördüm.

 

Umarım yazılarımdan keyif alırsınız...

 

Sevgilerimle

 

ADA

 

 

 

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaz Planım

Müzik Grubu Seçmeleri ve Şaşırtıcı Sonuç

F.R.I.E.N.D.S Dizisi